Basic kurs: Lær Qigong og Taiji!

Fokuserte introkurs med oppstart i august 2018.

I august har vi oppstart av våre populære introkurs – i både Qigong og Taiji. Kursene går over 9 uker, og kalles 'Basic' kurs. Forrige semester deltok over 100 personer på våre introkurs og tilbakemeldingene har vært svært gode.

Klikk deg videre via linkene under, for mer informasjon og påmelding til det enkelte kursforløp.


9 ukers basic kurs i Qigong

I løpet av dette 9 ukers basic kurset vil du lære de grunnleggende øvelsene i det velrespekterte Qigongsystemet Taijiwuxigong. Du vil få et sterkt fundament gjennom teori og praktiske øvelser, og lære hvordan du skal bruke ulike øvelser for ulike områder av kroppen.

Kurset inkluderer:

– 9 ukentlige klasser på Qigongsenteret
– Et heldagskurs (lørdag 6. oktober)
– E-post oppfølging
– Tilgang til filmer for å støtte opp under din egen utvikling
– Personlig oppfølging av instruktør

TIRSDAG - KVELD, kl 20:00-21:15
Oppstart 14. august

LES MER OM KURSET

TORSDAG - KVELD, kl 17:00-18:15
Oppstart 16. august

LES MER OM KURSET

TORSDAG - DAGTID, kl 11:30-12:45
Oppstart 16. august

LES MER OM KURSET

9 ukers basic kurs i Taiji

I løpet av dette 9 ukers basic kurset får du full innsikt i det velrespekterte Taijisystemet - Taiji37 og tilhørende form. Du vil få et sterkt fundament gjennom teori og praktiske øvelser, og lære hvordan du skal mestre Taiji formens fundamentale bevelgelser.

Kurset inkluderer:

– 9 ukentlige klasser på Qigongsenteret
– Et heldagskurs (søndag 7. oktober)
– E-post oppfølging
– Tilgang til filmer for å støtte opp under din egen utvikling
– Personlig oppfølging av instruktør

MANDAG - KVELD, kl 19:30-20:45
Oppstart 20. august

LES MER OM KURSET

Dette sier noen av våre kursdeltakere:

  • – Jeg har fått stor forbedring av korsrygg og meditasjonen min ble bedre nå som jeg har fått bedre holdning.

  • – Siden jeg har startet har jeg fått en enorm forbedring i kroppsholdning, søvn, energi og mental balanse.

  • – Jeg føler at jeg har blitt mer ledig og at treningen påvirker hele kroppen på en helt annen måte enn annen trening.

  • – Etter 4 mnd med trening har jeg opplevd reduksjon av stress, fjerning av nakkesmerter og lindring av skuldresmerter.