Basic kurs: Lær Qigong og Taiji!

Fokuserte introkurs med oppstart i januar 2020.

I januar har vi oppstart av våre populære introkurs – i både Qigong og Taiji. Kursene går over 9 uker, og kalles 'Basic' kurs. Forrige semester deltok over 100 personer på våre introkurs og tilbakemeldingene har vært svært gode. Kursene holdes på Qigongsenteret i Oslo.

Klikk deg videre via linkene under, for mer informasjon og påmelding til det enkelte kursforløp.


9 ukers basic kurs i Qigong

I løpet av dette 9 ukers basic kurset vil du lære de grunnleggende øvelsene i det velrespekterte Qigongsystemet Taijiwuxigong. Du vil få et sterkt fundament gjennom teori og praktiske øvelser, og lære hvordan du skal bruke ulike øvelser for ulike områder av kroppen.

Kurset inkluderer:

– 9 ukentlige klasser på Qigongsenteret
– Et heldagskurs (lørdag 15. februar)
– E-post oppfølging
– Tilgang til filmer for å støtte opp under din egen utvikling
– Personlig oppfølging av instruktør

TIRSDAG - KVELD, kl 20:00-21:15
Oppstart 28. januar

Til påmelding >

TORSDAG - KVELD, kl 17:00-18:15
Oppstart 30. januar

Til påmelding >

TORSDAG - DAGTID, kl 11:30-12:45
Oppstart 30. januar

Til påmelding >

9 ukers basic kurs i Taiji

I løpet av dette 9 ukers basic kurset får du full innsikt i det velrespekterte Taijisystemet - Taiji37 og tilhørende form. Du vil få et sterkt fundament gjennom teori og praktiske øvelser, og lære hvordan du skal mestre Taiji formens fundamentale bevelgelser.

Kurset inkluderer:

– 9 ukentlige klasser på Qigongsenteret.
- Dokument med bilder av alle Taiji posisjonene.
- Film av hele Taiji Formen.
– Personlig oppfølging av instruktør.

MANDAG - KVELD, kl 19:30-20:45
Oppstart 27. januar

Til påmelding >

Dette sier noen av våre kursdeltakere:

  • – Jeg har fått stor forbedring av korsrygg og meditasjonen min ble bedre nå som jeg har fått bedre holdning.

  • – Siden jeg har startet har jeg fått en enorm forbedring i kroppsholdning, søvn, energi og mental balanse.

  • – Jeg føler at jeg har blitt mer ledig og at treningen påvirker hele kroppen på en helt annen måte enn annen trening.

  • – Etter 4 mnd med trening har jeg opplevd reduksjon av stress, fjerning av nakkesmerter og lindring av skuldresmerter.